-HI, i´m here now! Who are you? I´m Justin Time... No you are not, you are late!

Hej vänner.
Jag åker imoooorrrrnnn! 
Awesome! 
 
Har egentligen inget att skriva men som den goda människan jag är så skriver jag ändå. Tacka mig senare. 
Att pka longboard måste väl ändå va någon slags motion? För jag får iaf ont.. Tror iaf att det är träningsvärk, och annars är jag nog bara allmänt trasig. 
 
Men nu har jag absolut inget vettigt att skriva utan att det går ur styr och det får det ju absolut inte göra. Haha. 
 
Hejdå my little buttercups! 
 
 
Kolla så långt o fint hår jag hade!!
 
O sen ba nae.
 
 
Tja jag har klippt mig
 
 
Tror jag är skitcool men det är jag inte.
 
 
Jag har rött hår. Värsta hipstervarning ju
 
 
Men det bleks som fan i solen o det är inte kul
 
 
Så ett halvår senare färgade jag mörkare rött. Coolt va
 
 
Japp. Hardcore vare ja
 
 
Ett tag syndes knappt det röda i camen </3
 
 
Ey yo ljusrött igen
 
 
Finaste utväxten i stan vare
 
 
O SEN BA NÄ ORANGE ÄR MER HARDCORE
 
 
Men det bleks ju också......
 
 
So here i am. Sitting all alone in my room with väldigt blek oranget hår. Utväxten ska vi nog inte snacka om heller.
 
 
KOLLA MAN SER DEN NÄSTAN!!!
 
Hahaha oj förlåt. Det gick över styr. Mitt hårs historia. Ett år asså. Hahaha jag är trött godnatt.
 
 
Och jaa. jag åker till Italien imorn. Bilden är från när jag kom hem från Italien förra året. Pusshej på allvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0