Jaha

Vafan äre för skit, ska dom hålla på o grejsa med kalle ankas jul nu också? Det är låter ju fan inte vettigt. Jag tycker om pepparkakor och humorn i ankans jul. Låt det va förihelvete.
Hihi lite arg får man väl va? Svenska traditioner äre som håller på o brytas ju, inte okeeeeeej :( idag har vi vart i skolan och gjort nånting, sen åkte vi till stan och köpte godis och skor till nathalie. Sen va jag jäääääätte kissnödig så det va inte så kul. Sen åkte vi tåg hem och stinas mamma kom o hämta mig och stina så jag kunde åka hem till värmen ^^ nu är jag mycket hungrig dock och jag undrar när det är mat :( o juste, min anka har facebook nu haha Klas Anka heter han hihi ^^
HAJDÅFISKSILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0