I took my time, I hurried up

Hej readerz. 
Idag vaknade jag av att far spelade D-A-D ganska så väldigt högt. Helt okej sätt att vakna på faktiskt men ändå, det är faktiskt jullov så jag borde få vakna typ nu.
 
Föräldrarna skjutsade bror min till sin flickvän och åkte själva till stan för att köpa de sista julklapparna för någon/några timmar sen så jag har varit ensam hemma hela dagen vilket är ganska skönt. 
 
Jag känner att jag börjar ersätta gymnastiken med att baka eftersom jag inte kan träna längre och jag har börjat baka jättemycket. Idag gjorde jag världens enklaste julgodis. Jordnötter i choklad, enkelt och sjukt gott. Jag kan se mig själv som en mamma och mormor som inte gör något annat än att bjuda hem mina barn och barnbarn på fika varje dag. Haha. 
Sen har jag underhållt mig med att rita, vilket jag inte gjort på vääääldigt länge. 
 
 
Här får ni en puss också. För att det är lov. Jag älskar lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0