Cutest but wrong

Hej på er. Idag har jag som sagt inte gjort någonting. 
Just nu sitter jag och myser i mitt rum med massa ljuslyktor tända (JAG ÄLSKAR LJUSLYKTOR) och lyssnar på bästa Håkan ♥
Jag väntar också på att Annie och Moa ska titta klart på Bratzfilmer så de kan åka pulka med mig. Det är ju mysigast såhär på kvällen när inga småbarn är i vägen. 
 
Måste bara säga att den dagen jag flyttar hemifrån så hugger jag loss mitt rum och tar med mig det, älskar mitt rum så otroligt mycket. ♥
 
Btw, va trevligt, märkte att vi har samma jul/nyårsklänning Cecilia! :)
 
 
Tänk er; mörkt, nersläckt med julstjärnor och ljuslyckor tända överallt ♥♥♥♥♥
 
Ha en trevlig kväll vänner och ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0