Btw vi dog inte

Vi har lov kära människor. Så sjukt skönt!
 
Igår när vi hade fått betygen och åkt hem så drog jag och Matilda hem till mig och käkade lunch. Sen åkte vi in till stan och träffade Emilia, Inez och Flippflopp. Vi drog runt ett tag (haha) sen träffade vi Melker och Linus och några till som jag inte vet vad dom heter. Men det va kul iaf.Sen åkte alla förutom jag hem för jag väntade på mamma och pappa som skulle betala lite saker åt mig.
På kvällen åkte jag hem till Matilda för lite julklappsspel eller vad det heter. Jag kan ju inte klaga,fick en hel del grejer faktiskt :). 
 
Kom hem vid tolv ungefär ochinsåg att jag faktiskt har jullov vilket är otroligt skönt. Idag ska jag äta choklad och måla naglarna. Inget annat.
 
 
snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0