When you get worried I'll be your soldier

Det blev ingen zumba ändå. Så allt blev inte mycket bättre, snarare sämre. Men nu har jag i alla fall duschat, och ska snart sova. Ska kolla igenom tyskan lite bara. Är fett jävla trött.. Måste bara vänta lite på att håret torkar också.
I morgon är det fredag, sista dagen med skola för den här veckan! Efter skolan går jag och hämtar min lillasyster och vi tar tåget in till stan, där vi möter pappa. Vi fixa lite grejer på stan, och sen åka hem och ha fredagsmys typ. Mamma ska till Stockholm, så det är bara vi 3 hemma. På lördag kommer nog Christoffer också. Sen får vi väl se vad som händer. Hörs i morgon!

Aaaaaw hittade just första bilden på Christoffer och mig!! Har letat efter den typ aaaaaslänge juuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0