Welcome to a world where dreams become nightmares

Hej, har kommit på att jag måste skaffa en ny inställning till skolan, annars kommer jag aldrig fixa 9an.
Så ja, det ska bli kul och börja på riktigt nu igen.
Dafuq did i just write?
 

Har haft hemsk huvudvärk sen lunch så jag har inte orkat med något annat än att ligga i soffan framför mtv.
Imorgon ska klassen till flygvapenmuseet, kul :)
Sen på onsdag så börjar vi äntligen på riktigt. Jag ska plugga och kämpa som fasen för och höja mina betyg, för det behövs om jag ska komma in vart jag vill på gymnasiet sen. 
 
Och nu fick jag värsta flashback till i vintras och började lyssna på Hollywood Undead, åh kärlek ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0