We look so good, we look so good, we look so good together.

Oj vad bra alla har bloggat medans jag va borta.. NAE. Jag är iaf stolt över LN :')
Haha ni andra har ni typ brutit fingrarna eller? :(
 

Men ja hej. Jag kom till Linköping för nästan 2 timmar sen. Det tog 4 timmar med buss men bussen hade sjukt sköna fåtöljer istället för vanliga säten så det gjorde absolut ingenting! 
 
Matilda och jag har haft det sjukt bra och kul! Vi har gått väääldigt långt, shoppat en del (på bla Vans och Shock) och åkt spårvagn. Göteborgsdialekten är den finaste i hela Sverige <3
 
Imorse åt vi kebab till frukost. Jag luktar fortfarande vitlök tydligen haha.. Men jag saknar det redan och vill gärna åka tillbaka!! 
 
Men ja, ha det bra och jag lägger upp bilder någon annan gång.
 
HEJDÅ READERZ<33
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0