Typ min dag eller nåt

Klagade lite på dom andra idag, eftersom dom är så dåliga på att blogga. Nu blev jag väldigt sugen på choklad, dom åt det på teven.. Aja, i morse sprayade jag lila dipdye på Alva, hon skulle ha skolfoto idag. Fett söt! Sen skulle jag ta moppen till skolan, men då starta den inte. Så jag kastade mig på cykeln och hann faktiskt till bussen! Sen kunde jag knappt andas på en timme och mådde illa hela morgonen men aa haha.. Kanske inte var en jättebra idé direkt efter att ha varit sjuk ;) Men jag hann ju i alla fall! Hade tyska, kemi, idrott, svenska och elevens val i skolan. Dock har inte eleverna gjort några val så vi fick svara på något sommarkryss och sen kolla på nån konstig film. Nu har jag precis cyklat hem från bussen och sitter i soffan och kollar på teve. Ska ta något att äta tror jag. Hoppas ni hade kul när ni läste, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0