This is the first night, of the rest of our life, I cannot wonder, how is it we´re still alive?

Hej på er alla! Igår träffade jag, Mat och Cecilia Edvin, Olivia, Emil och Zebastian (gamla tjeckiengänget). Och vi ba chilla haha. 
Sen på kvällen vare Keep It Loud. Då gick jag och satte mig med Leo, Markus, Jenni och Viktor en stund, och sen kom Ellen. Efter ett tag drog vi, Stina, Cecilia + några till som jag inte kan namnet på till donken. Så satt vi där en stund och sen skulle vi gå tillbaka men alla övergav oss, så det var bara jag, Ellen, Cecilia, Stina och Viktor kvar. Så vi satte oss ner och aa. Sen va jag med Viktor resten av kvällen :)) Måste bara säga att det var den sjukt otroligt roligaste och bästa kvällen i mitt liv! Fått nya vänner osv också ;)) 
Gjorde inte ens nåt att det bara va skitartister som jag aldrig har hört förut. (lyssnar inte på sån musik lol)
HAHA, jag är så grym. 
 
Men nu ska jag typ åka och köpa jeans eller nåt.
 
Puss hej.
'
 
Bilden är inte från Keep It Loud dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0