Lite ändrade planer

Stina och jag mådde inte så bra och det regnar, så vi ändrade planerna lite! Vi åker istället in till keep it loud ikväll, om vi mår bättre och om det inte regnar! Förra året när vi var på Rix Fm mådde jag inte speciellt bra, det regnade och gissa vad som hände? Jag fick halsfluss och var borta de 2 första veckorna av skolan. Skillat liksom. Så mina planer ligger på att försöka vara i skolan nu i början (och resten av året såklart haha) det här året. Men jag hoppas verkligen att vi kan gå! 
Och nästa fredag är det Rix Fm som vi också ska på. Men då har vi med oss några Finspångskillar också ;) Vi ska bara gå i skolan en vecka först. kan inte riktigt bestämma mig för om jag är taggad eller inte haha. Vill ju träffa alla och så, och dom första 2 dagarna är ju chill. Men sen är det ju 3 dagar till, med lektioner. Aja, vi får väl se om det är kul att gå i 9an eller inte!
Jag saknar faktiskt mitt bruna hår lite..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0