läänge sen... ;)

heeej! :D haha nu var det ganska länge sen jag blogga... xp har faktiskt bara inte orkat :O men nu ska jag ta och köra igen;)  ja men jag har iingenting att göra, mamma är jätte dum och har köpt godis! :O haha iinte bra! ;) men jao förra veckan var vi på keep it loud och det var riktigt nice och sjuukt kul! :D haha en av dom som sjöng där  hette chris mhina och det var faktiskt ganska coolt för han slängde ut sin keps och då tog jag den!! :D så nu ligger den där i mitt rum, fast min syrra typ älskar den, så hon tar den hela tiden!! :O fyyy på henne!! ;)  thaha men det var ju sjukt coolt att jag tog den! ;) och sen har det ju vart skolan... som inte har vart speciellt kul ;) och i fredags så var vi på rix fm som var lite sådär.. :) vi gick ist efter bara någon låt och gjorde lite annat;) åh igår var jag hos min förra konfaledare med massa annat folk som hadde avskedsfest för henne ;) lite sorligt vare, fast ändå kul! :) men nu ska jag nog hitta på nått skojigt nu:)  heejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0