Jag kommer aldrig bli den samma från och med nu

Oh hai there.
Haha ni andra suger på att blogga, bara jag som gör ju? :(
 
Aja, åkte och mötte upp Mat, Moa och annie förut, först i skogen och sen gick vi hem till Mat. Satt och "planerade" ett tag haha.. Sen åkte vi hem och åt och blablabla, sen hem till Mat´s mamma och då fick vi ett litet YOLO moment så Moa fick rosa dipdye, Mat fick massa rosa hår (HAHA) och jag fick en del också. Vet dock inte om det syns i min webcam men annars lägger jag upp en bild någon annan gång. Kan iaf säga att jag har haft sjukt kul ikväll och att jag längtar efter nästa vecka, då jag fyller år och lite annat kul. 
 
Men ja, hejdåååå.
 
 
Haha, som sagt, syns inte så tydligt i cam men WHATEVAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0