I would lie to you and say that you're not on my mind

Ja, jag bloggar igen. Men det är roligare att läsa en blogg med massor inlägg än inga, right? Och om det stör er behöver ni ju inte läsa.
Kollade igenom "foto&musik"-kategorin på min gamla blogg, och blev lite nostalgisk. Så var tvungen att lägga upp alla dom där bilderna. Drygt ett år sen.. Gud vad fort tiden går.
På tal om fort, idag åkte jag moppe till skolan ;))) Haha nej jag skoja.. Eller alltså jag åkte moppe. Hade skinnjacka och inga vantar. Frös ju inte liiite när jag kom fram till skolan. Hade dessutom idrott första lektionen, vägrade att bada. Sen svenska, skulle göra en diagnos till. Men man behlvde 50 minuter till den, lektionen var bara 40 minuter.. Så det blev inget. Sen pratade rektorn massor. Efter det hade vi kemi, skapligt tråkigt. Sen hade vi lunch och alla pratade om att vi skulle ha hemkunskap så det trodde ju jag, men så hade vi äckeltyska innan. Man bara men kuuul. Sen hade vi hemkunskap. Pratade bara hela lektionen. Fast fick sluta en kvart tidigare, så det var "bara" 1 timme och 45 minuter. Aja, nästa gång ska vi baka äppelpaj. Sen tog jag moppen hem och trodde att min lillasyster skulle vara hemma och vänta på mig. Men icke då. Som vanligt när jag pker hem för hennes skull är hon inte hemma och ingen har sagt det till mig. Ibland bara älskar jag min familj. Mamma fick gott göra mig med att laga tacos. Alltså heter det taco eller tacos? Hör liksom olika hela tiden.. Haha aa det här blev bara långt och konstigt.. Bjuder på lite fula cambilder














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0