Första dagen i 9an avklarad!

Haha inte för att vi gjorde så mycket men aa.. Nu har jag gått i nian en dag! Nu är jag officiellt en 9a!
Fan vad coolt.
Efter skolan drog vi till Ica och köpte fika (hatar att det rimmar) till i morgon, då vi ska till flygvapenmuseét. Och man skulle ha med sig fika. Så det är inte bara vi som kommer tjocka i oss kladdkaka eller annat. Hämtade Alva på fritids efter det (fett coolt i nya byggnaden!) sen hämtade pappa oss. Har kollat på teve sen jag kom hem. Har fett ont halsen, så har druckit varm mjölk med honung i. Ja, jag vet att det låter äckligt men jag hatar te! Men det hjälpte inte så mycket så jag tog en ipren, får nämligen ont i nacken av halsen? Fett wierd. Haha hoppas ni hade kul när ni läste.. Vet inte riktigt hur det här blev haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0