Fick just tillbaka internet!

Åhåhå love life. Har varit utan internet i.. Jag vet inte hur länge. Länge i alla fall. Jag har hunnit göra massvis med saker på den tiden! Tror jag. Kommer inte ihåg så mycket haha.. Nej men typ vara med Crille, Åka moppe, vara med Becca, vara med crille lite till, åka moppe i spöregn.. Sen säkert ännu mer roliga grejer, fast dom har jag glömt. Har ju liksom gjort massa roligt innan jag förlorade mitt kära internet, sen sist jag bloggade (det var ju ett tag sen hehe), bara det att jag inte orkade blogga då.
Idag har jag bara chillat, kollat på One Tree Hill med Crille, sen åkte han hem då hämtade jag min moppe i Linghem. Sen kollade jag på One Tree Hill igen, fast säsong 9. Sen tänkte jag kolla på Hart of Dixie men nae det vill inte funka.

Juste, grattis på Johanna också! Stor flicka nu :') Du får din present någon annan dag, eftersom att jag glömde bort dig när jag var i linghem. Puss

Nu ska jag fortsätta att sitta här och titta ut på spöregnet eller nåt, hejdå

Bild ville inte funka såklart. Tråkigt för er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0