ellen tvinga mig att blogga.......

så ah får väl berätta vad som hänt den senaste tiden.. igår åkte jag till stan och träffa ida :) länge sen vare och handlade ganska mycket för det blir så när man går på stan med ida.. haha kul var det iaf vid typ 3 åkte vi hem till mig och chilla lite resten av dagen sen åkte hon hem på kvällen och då såg jag några oc avsnitt sen gick jag och la mig. I morse följde jag med mormor till någon affär i motala kom hem vid typ 1 sen har jag inte gjort så mycket, ska gå och äta min ben & jerry mamma köpte till mig :D <33
på måndag ska jag fixa naglarna igen med ida får se vad det blir den här gången! oh så sover nog ida här sen också (y) 
nu ska jag äta ben&jerryyyy hejdååå
ja.. ni behöver ju inte kolla på mig!
en av sakerna jag köpte, på guldfynd. bara för jag hade present kort där... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0