Disrespect your surroundings.

Hai dudes.
Bästa dagen på lääänge!
 
Jag, Mat och familjen åkte till Gränna med farmor o farfar o kusinerna imorse och efter det så åkte vi till Skänninge marken. Sjukt awesome! Jag köpte sötaste mobilskalet (btw har lämnat in mobilen nu och det va slut på lånetelefoner så jag är lite isolerad ett tag nu) en tröja med A Day To Remember<33333, ett linne med Ramones och massa grejor som ska sys på på min jeansjacka.
Mat och jag ringde Eric (från konfan) så vi träffa honom en stund också. Och sen skaffade vi AWESOME kompisar! Synd bara att dom bor i Göteborg... Vi får helt enkelt åka dit!!! (de måste vi) 
 
Och nu tänker jag (as usual) ta en nattpromenad snart. Jag kanske till och med går för en gång skull bara för att jag är förkyld. Stackars min longboard<3 Helt ensam ikväll...
 
Men ja hejdå readerz!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0